MyAppTheme Logo2

Az Enagic® nevű MLM cégről

Az Enagic® készített egy lejárató videót, amire reagált az EmcoTech gyár, a Jupiter vízionizátorok gyártója.

Egy 20 éves készüléket akarnak eladni 800.000 Ft-ért úgy mintha sokkal jobb lenne. Pedig nem. Az előnyük, hogy 30 éve ők voltak az elsők és a nevük egy volt Japánban az ionizált vízzel. Mint nálunk a Xerox=fénymásoló. Kangen=ionizált víz. Ők viszont el akarják hitetni az emberekkel, hogy a kangen egy speciális víz ami sokkal jobb más ionizált víznél. Pedig egyszerűen a japán neve az ionizált víznek a kangen víz vagy kagen víz. Persze ezt Európában Amerikában a legtöbb ember nem tudja..

Az EmcoTech írta ezt a levelet. A Chanson is reagált erre a megtévesztő de jól sikerült videóra, hamarosan azt is közzé tesszük.

A http://www.ionizers.org/kangen.html oldalon található angol nyelvű anyag alapján

Egyre többet hallani a Kangen néven emlegetett víz egészségre gyakorolt pozitív hatásairól és az Enagic® nevű MLM cégről.

A KANGEN VÍZ és az ENAGIC márkanevek tulajdonosa a japán Enagic Corporation. Ez az MLM (Multi Level Marketing) cég az ionizált lúgos víz iránti érdeklődés felfutásával együtt jelent meg az USA-ban. Az Enagic Corporation jelentős munkát végzett az ionizált lúgos víz megismertetése terén, olyan emberekhez juttatva el, akik egyébként nem tudtak volna ennek a csodálatos víznek az egészségre gyakorolt pozitív hatásairól.

Cikkünk célja, hogy áttekintse mindazt, ami néhány honlapon olvasható, valamint előadásokon hallható a Kangen vízről. Ezzel kívánunk hozzájárulni ahhoz, hogy a pénzükért az elérhető legjobb értéket akaró vásárlók minél szélesebb körű tájékozottság birtokában, tévhitek nélkül hozhassák meg döntésüket.

Tévhit #1: Az Enagic® Corporation készülékeiből folyó lúgos Kangen víz más, mint egyéb gyártók víz-ionizátoraiból folyó ionizált lúgos víz.

Válasz: Az Enagic® vízionizátorok ugyanúgy egy szűrőből és egy ionizáló cellából állnak lényegében, mint az összes többi vízionizátor.

Egy Enagic® készülék vízionizáló cellája ugyanúgy választja szét a befolyó vizet lúgos és savas áramlásra, mint a többi vízionizátor vízionizáló cellája. A Kangen egyszerűen egy cég márkaneve a saját ionizált vizére. Sehol sem találhatunk a Kangen vízre más definíciót, mint hogy ez egy olyan ionizált lúgos víz, melyet egy bizonyos típusú vízionizátorral állítottak elő.

Abban való igyekezetében, hogy különbséget találjon ott, ahol nincs, egy Enagic® képviselő a honlapjára az alábbiakat írta fel: “ahhoz, hogy egy vizet Kangen víznek® lehessen nevezni, az ORP (-ORP) értékének -200mV és -450mV között kell lennie, míg az egyéb ionizált lúgos vizek ORP értéke +100mV és -100mV között van, a készülék minőségétől függően”. Valójában még a legtöbb utánzat minőségű kínai vízionizátor is képes -250mV ORP értékű vizet előállítani (és meg kell jegyezni, hogy egyes Jupiter ionizátorok ionizált lúgos vize a -800mV ORP értéket is eléri.)

Mint már mondtuk, az Enagic® MLM hálózatán keresztül fantasztikus munkát végez a lúgosítás és az ionizált lúgos vizek népszerűsítése terén.

Tévhit #2: A Kangen víz jobb, mint az ionizált lúgos víz.

Válasz: Nem, mint azt fent is kifejtettük, a kettő lényegében ugyanaz. Két módon mérhető a Kangen víz minősége: milyen a pH értéke, és milyen az ORP értéke. Pont, mint az ionizált lúgos víznél.

Például ex Enagic® képviselők által elvégzett független tesztek megmutatták, hogy a Jupiter Melody tudott olyan magas ORP értékű vizet produkálni, mint az Enagic® modell. Sőt, mikor a Jupiter kalcium-adagoló nyílásába sót tettek, erősebben savas vizet állított elő, mint a vizsgált Enagic® készülék.

Sajnos, mikor valaminek sokkal magasabb az ára, megnövekszik a belső igény arra, hogy valamiféle igazolást találjunk a különbségre. Mint azt a következő forgalmazó honlapján is láthatjuk:

“Ez a vízkezelési technológia Japánon kívül gyakorlatilag nem létezik. … Ami még rosszabb, van néhány ember, aki úgy akarja eladni olcsóbb vízionizátorát, hogy azt mondják; ugyanolyan minőségű, mint Kangen víz® gépek, csak olcsóbb.”

Tévhit #3: Néhány Enagic ® forgalmazó honlapján az olvasható, hogy a japán Egészségügyi Minisztérium csak az Enagic ® gépeket és a kangen vizet ismeri el, a többit nem.

Válasz: A Japán Egészségügyi Minisztérium már a 80-as években orvosi berendezéssé nyilvánította a vízionizátorokat összességében az egészségre gyakorolt pozitív hatásuk miatt.

A nagy koreai cégek, mint a Hyundai, LG és Samsung, akik a Jupiter Science által szállított alkatrészeket használják ionizátoraik építéséhez, szintén rendelkeznek készülékeikhez a Japán Egészségügyi Minisztérium engedélyével.>

Senki sem tud olyan dokumentumot felmutatni, mely azt igazolja, hogy a Japán Egészségügyi Minisztérium csak az ő készülékét ismerné el.

Tévhit #4: Az ionizált víz szakterületén ismert tekintélyek is az Enagic ® ionizátorokat ajánlják első sorban.

Válasz: Az USA legismertebb ilyen tekintélyei, mint pl. Dr. Robert Young (a pH csoda szerzője), Dr. Theodore Baroody (a lúgosíts vagy meghalsz szerzője), és Sang Whang (A fordított öregedés szerzője) mind a Jupiter Science vízionizátorait ajánlják, vagy árusítják, mégpedig azért, mert olvasóiknak, ügyfeleiknek becsületes áron szeretnének minőségi készüléket juttatni. Az általunk ismert további tekintélyek, akik ajánlják és használják a Jupiter ionizátorokat Daniel Reed (a méregtelenítés Tao-ja szerzője), Harald Tietze (a fiatalodás szerzője) és Ian Hamilton (az el nem mondott igazság szerzője ).

Tévhit #5: A Kangen, vagy Enagic ® ionizátorok azért kerülnek többe a Jupiter Science vízionizátorainál, mert jobbak.

Válasz: Nem. A drágább, nem jelent jobbat.

A Jupiter Melody csak bruttó 300.000 Ft, és számos olyan felhasználóbarát tulajdonsággal rendelkezik, amikkel az Enagic ® termékek nem. (ld. lent).

Mielőtt sok pénzt elköltene, érdemes megnéznie egy független amerikai kutatóintézet összehasonlító táblázatát. Itt találja (angolul): www.ionizerscompared.com

A vízionizátorok között természetesen vannak minőségi különbségek. Egyik jobb, másik rosszabb. Az Enagic® típusú ionizátorok pedig a jó minőségűek közé tartoznak. De gondolják csak el; ha van egy MLM cégük, mely 8 szintű piramist fizet ki minden eladásból, erősen fel kell emelniük az árat, hiszen az Enagic® és a 8 szint egyaránt pénzhez kell jusson minden eladásból. A becslések szerint az Enagic® több, mint 2000 USA Dollárt fizet ki a hálózatának az egyes eladásokból (és ebben még nincs benne a cég saját haszna). Tehát csak a jutalék elem a Kangen gépek árában magasabb a Jupiter ionizátorok teljes áránál. Innentől matematika.

Az MLM forgalmazóknak általában nincs mély szakmai ismeretük a vízről és az ionizációról, és arról, hogy mindez hogyan juttat valakit jobb egészségi állapotba. A Multi Level Marketingben, persze komolyak az elvárások, és a forgalmazók rendesen neki is fekszenek, hogy megtanulják a megtanulnivalókat, de tény, hogy egy MLM prezentáció után sok zavaros információ maradhat a hallgatóság fejében. Néhány MLM prezentáció még senkit sem tesz egy téma szakértőjévé, pláne nem egy olyan komplex tárgy esetén, mint a víz és az ionizáció. Az MLM képviselőket a szponzoraik megtömik félinformációkkal és féligazságokkal. Aztán a képviselők az MLM álomtól hajtva elmennek, és terjesztik ezeket a vásárlóknak, akik azt hiszik, hogy valami különlegesen értékeshez jutottak. Az Enagic® Kangen modellek árának tehát több köze van az Enagic® MLM hálózat díjazásához, mint a bennük foglalt technológiához. Egyszerűen jelentkezzen az Enagic®-nál, és érdeklődjön a kompenzációs rendszerük iránt. Látni fogja mennyi minden kerül kifizetésre a rendszerben.

Tévhit #6: A japán Enagic® Corporation már 30 éve árusítja a “Kangen víz®” ionizátorokat.

Válasz: Utánajárásunk alapján arra jutottunk, hogy ami az Enagic® márka lett, azt korábban a Toyo Metal a/k/a Toyo Aitex gyártotta (mely Thohan Kiden csoportként is ismert), és mely nemrég adta el a marketing jogokat az Enagic®-nek. A Toyo Metal vízionizátorai Apex, Pure Porte 11 vagy Protec néven futottak, és ezek a korai modellek az USA-ban 1000 USD alatti áron keltek el.

Egy HydroAnalytics nbevű cég korábban forgalmazta ezt a japán berendezést AZ amerikai és nyugat-európai piacon, mielőtt kivonták az amerikai piacról a csekély vásárlói érdeklődés miatt. Japánban a Thohan Kiden csoport továbbra is gyárt ionizátorokat, melyeket nem az Enagic® Corporation of Japan forgalmaz. Ezek ára az amerikai piacon jelen levő egyéb ionizátorok árához hasonló.

Következzen néhány összehasonlító szempont a Jupiter Science és az Enagic® Corporation ionizátorai között:

  • Szűrés: A Jupiter Biostone szűrői 01, mikronos és 0,01 mikronos sűrűségben kaphatók. Mindkettő tartalmaz turmalin kristályt, mely a víz energetikai tulajdonságait javítja. (Az Enagic® gépekhez nincs .01 mikronos szűrő, sem turmalin). A Biostone szűrők korrekt áron kaphatók.
  • Bekötés: A Jupiter Melody háromféleképp köthető be. A csapra szerelésen kívül közvetlenül a hálózatba is köthető, illetve pult alá is szerelhető egy pultalatti készlettel.
  • Használat: A Jupiter Melody külön áramlásszabályozóval van ellátva (gyakorlatilag egy csap), így állandó átáramlási sebesség érhető el a vízcsap nyitottságától függetlenül (az Enagic ® gépek átfolyási sebessége csak a vízcsppal vezérelhető). A Jupiter legújabb képei pedig már olyan LCD kijelzővel vannak ellátva, mely tájékoztat a gép működéséről, és szükség esetén figyelmeztet.
  • Tisztítás: A Jupiter Melody, és két utóbbi modell egy speciális megoldással elérik, hogy Ön MINDIG ionizált lúgos vízhez juthasson, még akkor is amikor a gép az öntisztítást végzi (az Enagic ® modellek esetében önnek várnia kell, míg a gép tisztít).
  • Eredményesség: A készülék-összehasonlításokban a Jupiter Melody legalább olyan jó helyezést szokott elérni, mint az Enagic® Levelluk DX II. A Jupiter két utóbbi modellje, az Aquarius és az Orion, valószínűleg még jobbak lesznek, mint az Enagic® (még nincs ilyen teszt). A Jupiter Science elektródáit és ionizáló kamrái „made in Japan”. A Jupiter laboratóriuma Japánban 10 PHD fokozatú szakembert foglalkoztat annak érdekében, hogy továbbra is a Jupiter piacvezető legyen a technológiai innováció terén. Továbbá szintén Japánban a Jupiter gyára ipari célú vízionizátorokat gyárt (akár 500.000 USD egyedi értékűeket), a világon mindenhol található megrendelői számára.
  • Csúcstechnológia: A Jupiter legutóbbi modelljeiben néhány olyan újdonság került alkalmazásra, ami kiemeli őket a versenytársak közül. Ilyen például az új mesh elektróda-felületképzés (növeli az elektróda effektív felületét, így segítve az erősebb ionizációt). Ennek segítségével erősebb ORP és pH érhető el az elektródák méretének növelése nélkül. A nagyobb, vagy több elektróda nagyobb áramfogyasztást és anyagfelhasználást jelentene. Mint máshol a csúcstechnológia terén, a méretek folyamatosan csökkennek és nem növekednek. Egyre több új ionizátor gyártó (főként kínaiak) azzal büszkélkednek, hogy nekik milyen nagy az elektródájuk. Az elektronikában a nagyobb nem szükségszerűen jobb.
  • Gyártási elvek: A Jupiter anyacége Orvosi eszközöket gyárt, és a Jupiter maga 1982 óta gyárt vízionizátorokat. A Jupiter gyára ISO 9001 minősítésű, és az ionizátor gyártás iránt elkötelezett (vagyis mást nem gyártanak). A minősítési folyamatok nagyon sok pénzt és időt igényelnek a minőségen felül. A Jupiter termékek rendelkeznek CE, UL és RoK2 minősítéssel is.
  • Megbízhatóság: Az iparág legalacsonyabb meghibásodási rátájával a Jupiter rendelkezik (kevesebb, mint 1%). Itt Magyarországon egy szerviz végzi a javításokat, de nem élne meg belőlük, ha csak ezt csinálná.
  • Jó megjelenés: A Jupiter gépei (főleg a legújabbak) kidolgozott, és a kornak megfelelő, igényes megjelenésűek.
  • Érték: Ha egy Jupiter Science ionizátort vásárol csúcsminőséghez jut egy korrekt vételáron.

Spirit.hu

© 2010 SPIRIT.HU Kft.